گوشی موبایل

مجموعه شارژر دو پورت خودرو 100 واتی شیائومی معرفی شد

شیائومی از شارژر دو پورت خودروی 100 واتی جدید خود در چین رونمایی کرد. شارژر جدید خودرو در کنفرانس فناوری خودروی شیائومی معرفی شد و دارای کابل C به C است که جریان بالای 6A را پشتیبانی می‌کند.

شارژر خودروی جدید 100 واتی شیائومی دارای طراحی دو پورت بوده و می تواند حداکثر توان 100 وات را در هر زمان تولید کند. رابط USB-C دارای حداکثر توان 90 وات و حداکثر جریان خروجی 6.1 آمپر است. شارژر خودرو با گوشی‌های هوشمند شیائومی و قدرت شارژ 67 وات و 33 وات سازگار است. این شارژر دارای یک پروتکل UFCS اضافه شده بوده که با OPPO، Huawei و سایر گوشی‌های UFCS سازگار است. پروتکل UFCS از شارژ سریع دستگاه‌ها تا 33 وات پشتیبانی می‌کند. شارژر خودرو با گوشی‌های موبایل غیر شیائومی نیز سازگار است.

مجموعه شارژر دو پورت خودرو 100 واتی شیائومی معرفی شد

شارژر دو پورت خودرو 100 وات شیائومی دارای طراحی تماس الاستیک فلزی بوده و می‌تواند برای یک فندک 12 ولتی / 24 ولتی یا پورت‌های برق مدل‌های محبوب استفاده شود. دارای طراحی ضد لغزش بوده که باعث می‌شود حتی در هنگام سواری‌های پر از دست انداز به خوبی جا بیافتد. دارای یک نمایشگر معادل چهار رنگ و نظارت بر وضعیت شارژ در زمان واقعی است.

شارژر خودروی جدید شیائومی چرخه مورد انتظار 3000 برای USB-A و 10000 برای USB-C دارد. در محدوده دمای محیطی بین -10 تا 40 درجه سانتیگراد کار می‌کند و در سرما یا گرمای شدید به طور یکپارچه عمل می‌کند. شارژر دو پورت خودرو 100W شیائومی از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک مانند JD.com در دسترس است. قیمت آن 99 یوان (14 دلار) است. انتظار می‌رود که در دسترس بودن شارژر خودروی جدید شیائومی فراتر از چین گسترش یابد.

در حال حاضر در دسترس بودن و قیمت اپتیک شارژر دو پورت خودرو شیائومی مشخص نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا