گوشی موبایل

سری آیفون 16 پرو نمایشگر بزرگی خواهد داشت

شایعه شده است که سری آیفون اپل در سال 2024 تغییر سایز می‌دهد و مدل‌های آیفون 16 پرو نمایشگرهای بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود دریافت می‌کنند.

طبق منابع موثق، آیفون 16 پرو و پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگرهایی با ابعاد تقریباً 6.3 و 6.9 اینچ خواهند بود. این نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی فعلی آیفون 15 پرو و پرو مکس است. افزایش سایز نمایشگر به طور کلی با ابعاد کمی بزرگ‌تر همراه است. هر دو مدل پرو با حفظ ضخامت یکسان، اندکی بلندتر و پهن‌تر از مدل‌های 2023 خود خواهند بود.

این تغییر سایز می‌تواند چندین پیامد داشته باشد. فرم فاکتور بزرگ‌تر می‌تواند به اپل اجازه دهد تا باتری‌های بزرگ‌تر را برای بهبود عمر باتری، یک درخواست رایج کاربر، ترکیب کند. علاوه بر این، افزایش سطح نمایشگر می‌تواند راه را برای بهبودهای بالقوه نمایشگر یا سایر ارتقاء داخلی هموار کند.

سری آیفون 16 پرو نمایشگر بزرگی پیدا می کنند

شایعه شده است که این تغییرات سایز در حال حاضر محدود به مدل‌های Pro است. انتظار می‌رود آیفون 16 و 16 پلاس استاندارد صفحه نمایش 6.1 و 6.7 اینچی فعلی خود را حفظ کنند. با این حال، شایعات حاکی از آن است که اپل ممکن است نمایشگرهای بزرگ‌تر 6.27 اینچی و 6.85 اینچی را به مدل‌های استاندارد آیفون خود با سری آیفون 17 سال 2025 معرفی کند. این همچنین می‌تواند تغییری به نسبت تصویر 19.6:9 برای همه آیفون‌ها داشته باشد.

به یاد داشته باشید، این جزئیات بر اساس شایعات و درزهای فعلی است، بنابراین این جزئیات را با کمی شایعه در نظر گرفت. اپل احتمالاً طبق معمول سری آیفون 16 را در ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد، بنابراین زمان کافی برای این شرکت برای ایجاد تغییرات در برنامه وجود دارد. با این وجود، این تغییر سایز نمایشگر برای مدل‌های Pro نشان‌دهنده پیشرفت جالبی در استراتژی آیفون اپل است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل آیا چنین ویژگی را در سری آیفون 16 تعبیه خواهد کرد یا خیر. این شرکت در تلاش بوده سبد محصول خود را گسترش دهد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا