گوشی موبایل

کیفیت تصویربرداری گلکسی اس 24 اولترا فاش شد

سری گوشی گلکسی اس 24 سامسونگ تا چند هفته دیگر رونمایی خواهند شد و هر روز که زمان رونمایی نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتر و کاملی ارائه می‌شود که قابل توجه است. به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، چند گزارش جدید شامل یک گزینه جدید و چشمگیر برای ویدیو و همچنین برخی امتیازات پیش‌سفارش برای سری گلکسی اس 24 فاش شد.

ویدیو بخشی است که سامسونگ مدت‌هاست برای بهبود پرچم‌داران خود تلاش می‌کند و گلکسی اس 23 اولترا کنونی بی‌تفاوت نیست. با این حال، یکی از موانعی که شرکت هنوز از آن عبور نکرده، ضبط 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه است. در S23 Ultra، از نظر فنی برای خود سنسور امکان پذیر است، اما از طریق نرم افزار پشتیبانی نمی‌شود، بنابراین باید به ضبط 4K حداکثر با سرعت 60 فریم در ثانیه اکتفا کرد.

به گفته افشاکننده Ice Universe در توییتر/X، ممکن است در Galaxy S24 Ultra با فیلمبرداری 4K در سرعت 120 فریم بر ثانیه تغییری را شاهد باشیم. ظاهراً این حالت در حال حاضر تحت آزمایش بوده، اما هنوز تضمینی برای در دسترس بودن آن در نسخه نهایی وجود ندارد. این حقیقتا یک پیشنهاد چشمگیر خواهد بود، اما نه اولین. این ویژگی پیشتر توسط برخی برندهای دیگر ارائه شده است، از جمله در OnePlus 9 Pro و OnePlus 10 Pro.

کیفیت تصویربرداری گلکسی اس 24 اولترا فاش شد

اطلاعات گذشته همچنین نشان داده که گلکسی اس 24 اولترا لنز تله فوتوی 10 برابری خود را به لنز 5 برابری تعویض خواهد کرد. در همین حال، پستی در Naver مزایای بالقوه پیش‌سفارش سری Galaxy S24 را نیز نشان می‌دهد. ظاهراً برای کاربران گلکسی واچ یا Galaxy Buds FE که اخیراً عرضه شده است، تخفیف‌هایی در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، سامسونگ فضای ذخیره سازی دو برابری را بدون هزینه اضافی ارائه می‌دهد، چیزی که این شرکت در چند نسخه اخیر تاشو نیز ارائه کرده است.

مشخص نیست که آیا امتیازات دیگری در دسترس خواهد بود یا خیر، اما سامسونگ همچنین در طول دوره‌های پیش‌سفارش اعتبارات تجاری را افزایش داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا