گوشی موبایل

رفع مشکل برنامه گوگل Messages 2024

با ورود به سال جدید، برخی کاربران گوگل Messages متوجه می‌شوند که چگونه نمی‌توانند ارسال را برای سال 2024 برنامه‌ریزی کنند. در روزهای اخیر، برخی از افرادی که پیام‌هایی مانند «سال نو مبارک» را برنامه‌ریزی می‌کنند، متوجه می‌شوند که نمی‌توانند پس از امروز چیزی را هنگام کشیدن در تقویم انتخاب کنند. آن تاریخ‌های آینده در انتخابگر پیام‌های Google خاکستری هستند، اگرچه 31 دسامبر 2024 به دلایلی به عنوان گزینه ارسال برنامه در دسترس است.

برای وارد کردن دستی تاریخ با استفاده از صفحه‌کلید نیز شانسی نخواهید داشت، زیرا «تاریخ اکنون مجاز است» با رنگ قرمز ظاهر می‌شود. کاربرانی که این مشکل را دارند ممکن است با استفاده از پیش‌تنظیم «فردا، ساعت 8:00 صبح» به عنوان آخرین راه‌حل، شانس داشته باشند. ما باید ببینیم که آیا این مشکل پس از رسیدن به سال 2024 باقی می‌ماند، در حالی که به‌روزرسانی‌های بتا باید هفته آینده پس از پایان تعطیلات تعطیلات برای رفع این مشکل از سر گرفته شوند.

رفع مشکل برنامه گوگل Messages 2024

این مشکل بر سایر برنامه‌های اندروید مانند Gmail که قابلیت‌های انتخابگر/زمان‌بندی تاریخ را ارائه می‌دهند، تأثیر نمی‌گذارد. تعداد انگشت شماری گزارش از این اتفاق وجود دارد، در حالی که ما توانسته‌ایم این مشکل را در یکی از دستگاه‌های خود که آخرین نسخه بتا را اجرا می‌کند، تکرار کنیم. با این حال، در گوشی دیگری که پیش‌نمایش پیام‌ها را نیز اجرا می‌کند، خوب است و امروزه همه کاربران تحت تأثیر این باگ آزاردهنده قرار نمی‌گیرند.

حل مشکل:  از 1 ژانویه، زمان‌بندی به حالت عادی بازگشته و برای سال 2024 کاملاً در دسترس است. حتی اگر این یک مورد اشتباه بود، Google قطعاً باید آن را برای سال آینده برطرف کند زیرا ارسال پیام‌ها روی تایم می‌تواند بسیار مهم باشد.

شرکت گوگل همیشه مشکلات نرم افزاری به وجود آمده برای برنامه Messages را برطرف کرده تا افراد بتوانند تجربه کاربری بی نقص داشته و شاهد یک پیام‌رسان کم نقص باشند. برای کسب جزئیات بیشتر به برنامه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا