گوشی موبایل

سامسونگ به صورت رسمی تاریخ عرضه گلکسی اس 24 را اعلام کرد

اوایل امروز، سامسونگ استرالیا به طور تصادفی تاریخ اولین رویداد Unpacked امسال را تایید کرد. اما اکنون این شرکت واقعاً تاریخ را اعلام کرده است. در این تجربه Galaxy Unpacked، انتظار داریم که شاهد عرضه سری Galaxy S24 باشیم . این شرکت تایید کرده است که رویداد Unpacked در 17 ژانویه (۲۷ / ۱۰ / ۱۴۰۲) در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

همانطور که انتظار دارید، Unpacked در وب سایت سامسونگ و کانال YouTube آن پخش می شود . این رویداد قرار است در ساعت 10:00 صبح PT (1:00 PM ET) برگزار شود.

این شرکت تأیید کرد که “جدیدترین موارد اضافه شده به مجموعه دستگاه های تلفن همراه گلکسی” را در روز معرفی خواهد کرد و ما به طور خاص منتظر سری Galaxy S24 هستیم. ما همچنین منتظر محصولات دیگر گلکسی، مانند هدفون، لپ‌تاپ، یا ردیاب‌های تناسب اندام هستیم. علاوه بر این، سامسونگ قبلاً در مراسم معرفی S23 تایید کرده بود که با گوگل و کوالکام برای توسعه هدست XR همکاری می کند . بنابراین ما منتظر اخبار بیشتری در این زمینه هستیم، اما شما نباید منتظر یک راه اندازی واقعی باشید.

آیا می خواهید سری گلکسی اس 24 را به دست آورید؟ سپس سامسونگ در حال حاضر به شما اجازه می‌دهد دستگاه را از هم‌اکنون تا 16 ژانویه در وب‌سایت خود یا برنامه خرید سامسونگ رزرو کنید و 50 دلار اعتبار برای کسانی که گوشی را رزرو می‌کنند ارائه می‌دهد. این رزرو نیز یک پیشنهاد “بدون تعهد” است، زیرا شما فقط باید پس از شروع پیش‌سفارش‌ها (احتمالاً در 17 ژانویه) جزئیات پرداخت را بررسی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا