گوشی موبایل

برتری آیفون نسبت به گلکسی S23 در سال 2023

به طور معمول، وقتی جدیدترین گجت‌ها را می‌خریم، به خوبی می‌دانیم که در ثانیه‌ای که جعبه را باز می‌کنیم و دکمه پاور را می‌زنیم، ارزش فروش مجدد آن‌ها کاهش می‌یابد.

چندی پیش، ما به این نکته اشاره کردیم که تلفن های هوشمند اپل معمولاً در حفظ ارزش خود از پرچمداران اندرویدی برتری دارند و آیفون 15 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سه ماه پس از عرضه، آیفون 15 تنها 27.9 درصد از ارزش خود را کاهش داده است که 27.1 درصد کمتر از همتایان اندرویدی خود است. در بخش اندروید، علیرغم کاهش 43.5 درصدی ارزش در دو ماه اول، سری گلکسی اس 23 توانسته است ارزش خود را بهتر از سایر پرچمداران اندرویدی حفظ کند.

The superiority of the iPhone over the Galaxy S23 in 2023

بنابراین، این ما را به تعجب واداشت که معامله چیست؟ چرا آیفون‌ها در سال 2023 ارزش بیشتری نسبت به گلکسی S23 داشتند ؟ بیایید به حفاری در نیتی ریگ.

اولین لیست وفاداری به برند است. طبق آمار ، اپل از اعتبار برند بسیار قوی برای کیفیت و نوآوری برخوردار است و حس عمیق وفاداری را در بین مشتریان خود تقویت می کند. این به معنی تقاضای بالا برای آیفون های دست دوم است و قیمت فروش مجدد آنها را به سمت بالا می برد.

این ما را به عامل دوم می رساند – بازار فروش مجدد قوی. بازار بزرگ و جاافتاده‌ای برای فروش مجدد آیفون‌ها وجود دارد، با تعداد بیشماری خرده‌فروش آنلاین و آفلاین که دستگاه‌های دست دوم اپل را می‌فروشند. این امر باعث می‌شود که مردم بتوانند قیمت مناسبی برای آیفون‌های قدیمی خود دریافت کنند.

The superiority of the iPhone over the Galaxy S23 in 2023

سپس، تعهد اپل به پشتیبانی نرم افزاری وجود دارد. این شرکت در مقایسه با اکثر گوشی های اندرویدی از جمله گلکسی اس 23 ، به مدت طولانی تری در کنار آیفون های خود ایستاده است . سامسونگ چهار سال سیستم عامل اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی را برای سری گلکسی S23 متعهد شد .

در مقابل، اپل متعهد شد که به‌روزرسانی‌های iOS را برای آیفون‌ها تا هفت سال پس از انتشار عرضه کند. این بدان معناست که آیفون 15 ، که در سال 2023 عرضه شد، قرار است تا سال 2029 به‌روزرسانی‌های iOS را دریافت کند.

به‌روز نگه داشتن گوشی با آخرین به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های امنیتی برای مدت طولانی‌تر، آن را برای خریداران مطلوب‌تر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا