گوشی موبایل

آیفون 16 پرو مکس دارای دوربین بهبودیافته است

آیفون 16 پرو مکس جانشین آیفون 15 پرو مکس سال گذشته خواهد بود که طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط یک منبع آگاه، ممکن است در ماه‌های آینده با قابلیت‌های دوربین قدرتمندتری وارد بازار شود.

گفته می شود مدل برتر آیفون این شرکت به یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهبود یافته مجهز شده که بزرگ‌تر از سنسور استفاده شده در نسل فعلی (iPhone 15 Pro Max) و نسل قبلی (iPhone 14 Pro Max) است. مدل‌هایی که قابلیت‌های دوربین پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند.

افشاگر Digital Chat Station در روز چهارشنبه از طریق پست Weibo جزئیات دوربین آیفون 16 پرو مکس را فاش کرد. آیفون 16 پرو مکس به سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX903 با طراحی سفارشی مجهز خواهد شد. به گفته افشاگر، این دستگاه دارای یک مبدل 14 بیتی آنالوگ به دیجیتال (ADC) و یک کنترل بهره دیجیتال (DGC) برای بهبود عملکرد دوربین خواهد بود.

آیفون 16 پرو مکس دارای دوربین بهبودیافته است

اپل مدل‌های آیفون 15 پرو مکس و آیفون 14 پرو مکس را به سنسور دوربین اصلی 1/1.28 اینچی مجهز کرد، اما مدل برتر امسال می‌تواند از سنسور جدید و بزرگ‌تر 1/1.14 اینچی استفاده کند. این بدان معناست که مدل آیفون پرچم‌دار ادعایی این شرکت برای سال 2024 می‌تواند تصاویر بهتری را در سناریوهای کم نور ثبت کند، در حالی که محدوده دینامیکی و قابلیت‌های بوکه بهتری ارائه می‌دهد.

در اوایل ماه جاری، مینگ چی کو، تحلیلگر بین المللی TF Securities پیش بینی کرد که مدل‌های آیفون 16 پرو به یک دوربین با زاویه دید فوق عریض ارتقا یافته مجهز خواهند شد، در حالی که راه‌اندازی دوربین تتراپریسم از آیفون 15 پرو مکس به این دوربین راه پیدا خواهد کرد. مدل کوچک‌تر آیفون 16 پرو اواخر امسال از راه خواهد رسید.

بر اساس این ادعاها، به نظر می‌رسد که آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس هر دو دارای دو دوربین ارتقا یافته خواهند بود. در همین حال، مدل‌های 2025 اپل  که انتظار می‌رود به عنوان سری آیفون 17 معرفی شوند، به دوربین سلفی ارتقا یافته مجهز خواهند شد، از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز 5P تا یک دوربین 24 مگاپیکسلی با یک لنز 6P.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا