گوشی موبایل

بهترین برنامه های اندروید برای آشپزی

برنامه‌های آشپزی فراوانی برای Android برای توصیه دستور العمل‌ها وجود دارد، ابزارهایی برای سازماندهی دستور العمل‌هایی که از قبل دارید، به شما کمک می‌کنند غذای سالم بخورید یا ضایعات غذا را کاهش دهید. ما برخی از بهترین ها را به اشتراک می گذاریم تا شما را در آشپزخانه همراهی کنیم.

SuperCook

اکثر برنامه های دستور غذا به شما می گویند که چه موادی را بخرید و شما را برای خرید آنها می فرستند. از سوی دیگر، SuperCook، دستور العمل هایی را بر اساس مواد اولیه ای که از قبل دارید تولید می کند.

Best Recipes Apps for Cooking on Android

افزودن مواد به انباری شما به اندازه کافی سریع است، اگرچه امکان افزودن موادی که برنامه قبلاً شامل آنها نشده است وجود ندارد. این برنامه نه تنها یک لیست از دستور العمل های موجود را ایجاد می کند، بلکه نتایج را نیز تنظیم می کند.

 

در مورد پخت و پز دستور العمل های توصیه شده، اینجاست که SuperCook هیچ چیز اضافی اضافه نمی کند. این برنامه دستور العمل ها را از سراسر وب بیرون می کشد، و شما را برای دستورالعمل های واقعی به وب سایت مربوطه می فرستد (اینها دستور العمل های تولید شده توسط هوش مصنوعی نیستند ). اما اگر در درجه اول به دنبال الهام هستید، این مشکلی علیه برنامه نیست.

 

هنگامی که زمان ذخیره مجدد انبار می رسد، برنامه مکانی را برای ذخیره لیست خرید شما فراهم می کند. به علاوه، بر خلاف بسیاری از گزینه‌هایی که باید دنبال کنید، کل تجربه به صورت رایگان در دسترس است.

Paprika

پاپریکا دستور العمل هایی را که از گوشه های مختلف وب جمع آوری کرده اید می گیرد و در یک مکان ذخیره می کند. به خوبی سازماندهی شده، به خوبی قالب بندی شده و به راحتی در زندگی شما ادغام می شود.

Paprika

پاپریکا یک مرورگر وب داخلی ارائه می دهد که می توانید از آن برای پیمایش به هر دستور غذایی استفاده کنید. هنگامی که آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کردید، یک دکمه دانلود دستور غذا را به برنامه اضافه می کند. پاپریکا صفحه را می تراشد و هم مواد تشکیل دهنده و هم لیست مراحل را پایین می آورد.

 

پاپریکا می‌تواند همه مواد را به فهرست مواد غذایی اضافه کند، و یک بخش “شیرینی خانه” وجود دارد تا از غذاهایی که قبلاً با آنها کار می‌کنید مطلع شوید. حتی می‌توانید وعده‌های غذایی خود را بر اساس تقویم برنامه‌ریزی کنید تا دقیقاً بدانید که در هر روز قرار است چه چیزی بخورید و چه موادی باید بخرید تا این اتفاق بیفتد.

 

همه این قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس هستند، اگرچه یک خرید درون برنامه ای اختیاری در دسترس است که دستور العمل های نامحدود و همگام سازی ابری را باز می کند.

Mealime

اگر برنامه‌ای می‌خواهید که دست شما را کمی بیشتر بگیرد، Mealime را بررسی کنید. فرآیند تنظیم سوالاتی در مورد ترجیحات یا محدودیت های غذایی شما می پرسد و سپس لیست زیبایی از وعده های غذایی را برای شما آماده می کند. شما “برنامه غذایی خود را” با انتخاب دستور العمل هایی که می خواهید درست کنید، می سازید. سپس، برنامه همه انتخاب های شما را برای ایجاد یک لیست مواد غذایی ترکیب می کند.

Best Recipes Apps for Cooking on Android

Mealime دارای ویژگی‌های انبار یا تقویم داخلی نیست، اما اگر برای اشتراک ماهانه حرفه‌ای ثبت‌نام کنید، اطلاعات تغذیه‌ای، امکان افزودن دستی دستور العمل‌های خود، فیلترهای پیشرفته، و تاریخچه همه وعده‌های غذایی را دریافت می‌کنید. ساخته شده است تا به شما کمک کند موارد دلخواه خود را تکرار کنید. Mealime همچنین این توانایی را دارد که اقلامی را از فروشگاه‌های مواد غذایی شرکت‌کننده برای شما انتخاب کند و به شما کمک می‌کند بسته‌هایی از دستور العمل‌هایی را انتخاب کنید که ضایعات غذا را به حداقل می‌رسانند .

Pick Up Limes

Pick Up Limes ابتدا با یک وب سایت و کانال یوتیوب وارد صحنه شد و در نهایت یک اپلیکیشن موبایل را منتشر کرد. تجسم اندروید درجه یک است، با عکس های زیبا و زبان طراحی عالی که هر یک از دستور العمل های گیاهی موجود در برنامه را همراهی می کند. اگر به رژیم غذایی گیاهخواری پایبند هستید، ممکن است این تنها برنامه دستور غذا باشد که به آن نیاز دارید.

Best Recipes Apps for Cooking on Android

Pick Up Limes به اشتراک پولی نیاز دارد، اما دلایل زیادی وجود دارد که ارزش پول را دارد. پیدا کردن رژیم‌های غذایی مبتنی بر گیاه در یک اپلیکیشن همه‌منظوره، گاهی اوقات می‌تواند شبیه حذف علف‌های هرز از طریق چیدن باریک باشد، اما Pick Up Limes گزینه‌های زیادی دارد. این برنامه همچنین با دقت در پخت و پز، با یک تایمر داخلی و مواد تشکیل دهنده مرتبط که در هر مرحله از فرآیند نمایش داده می شود، شما را راهنمایی می کند. دستور العمل ها از شخصی با سابقه تغذیه تهیه شده است، بنابراین این برنامه حاوی اطلاعات تغذیه ای در کنار رویکرد “غذایی” خود برای ساختار یک رژیم غذایی است که می تواند به شما کمک کند به روشی سالم تر و رضایت بخش تر غذا بخورید.

Samsung Food

سامسونگ یک برنامه دستور پخت درست کرده است، اما اشتباه می کنید اگر فرض کنید این فقط یک تلاش ساده برای تقویت اکوسیستم آن است. Samsung Food (که قبلا “Whisk” نامیده می شد) تلاشی متفکرانه برای ایجاد یک شبکه اجتماعی حول محور اشتراک گذاری و تهیه دستور العمل است.

Best Recipes Apps for Cooking on Android

وقتی حسابی راه‌اندازی می‌کنید، نه تنها اولویت‌های غذایی خود را ارائه می‌دهید، بلکه از میان تعداد انگشت شماری از انجمن‌ها برای دنبال کردن (مانند «عاشقان سوپ») انتخاب می‌کنید و چند نفر را برای دنبال کردن انتخاب می‌کنید. سپس دستور العمل‌ها در فید شما ظاهر می‌شوند، که می‌توانید مانند رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را لایک یا نظر دهید. سایر کاربران بازخورد خود را در مورد اینکه چگونه دستور العمل ها برای آنها خوب بوده است، ارائه می دهند و احساس تأییدی را ارائه می دهند که هنگام مرور لیستی از دستور العمل ها به تنهایی دریافت نمی کنید.

 

سامسونگ در عملکرد اصلی نیز کوتاهی نکرده است، زیرا دستور العمل ها مواد و دستورالعمل ها را در اختیار شما قرار می دهند. می توانید دستور العمل ها را به یک برنامه ریز اضافه کنید و یک لیست خرید برای مواد تشکیل دهنده تهیه کنید. تجربه رایگان شامل تبلیغات می‌شود، اما می‌توانید با پرداخت هزینه اشتراک، آنها را حذف کنید و در عین حال سایر ویژگی‌ها را نیز باز کنید.

OrganizEat

هر دستور پختی در یک برنامه وجود ندارد. برخی از آنها از اقوام شما منتقل شده یا توسط یکی از دوستان بر روی یک برگه به ​​شما تحویل داده شده است. بسیاری از آنها در کتاب های آشپزی پنهان شده اند. خوب، یک برنامه برای ذخیره آن ها نیز وجود دارد.

Best Recipes Apps for Cooking on Android

مطمئناً، برخی از برنامه های ذکر شده در این لیست، امکان اضافه کردن دستور العمل های خود را به روش های مختلف به صورت دستی ارائه می دهند، اما OrganizEat به ویژه برای این کار مناسب است. می‌توانید با گرفتن عکس، تایپ دستی مراحل، یا افزودن از یک وب‌سایت، دستور العمل‌ها را ذخیره کنید. دسته بندی ها و نماد نگاری همراه، مرتب سازی دستور العمل های شما را به یک کار جذاب و ساده تبدیل می کند. اگر به الهام نیاز دارید، این برنامه همچنین می‌تواند دستور العمل‌هایی را ارائه کند که سایر کاربران OrganisEat وارد کرده‌اند.

 

نسخه رایگان شما را به ذخیره 20 دستور غذا محدود می کند، اما اشتراک ماهانه یا سالانه این محدودیت را برطرف می کند.

برنامه‌های گوشی‌های هوشمند می‌توانند واقعاً در آشپزخانه مفید باشند و صرفاً به عنوان همراه ابزارهای هوشمند آشپزخانه نیستند . برنامه‌ها با توانایی آسان برای ذخیره دستور العمل‌ها، راهنمایی شما از طریق دستورالعمل‌ها و پر کردن خودکار فهرست خرید، عملکردهایی را انجام می‌دهند که کتاب‌های آشپزی به سادگی قادر به انجام آن نیستند. آنها واقعاً می توانند جزء مخفی یک سرآشپز باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا