گوشی موبایل

گوگل در زمان راه‌اندازی گوشی اندرویدی ویژگی انتقال eSIM را فعال می‌کند

بر اساس گزارشی، گوگل پشتیبانی از انتقال سیم‌کارت‌های الکترونیکی را در گوشی‌های هوشمند اندرویدی فعال کرده است. این ویژگی برای اولین بار زمانی ظاهر شد که برخی از کاربران سال گذشته توانستند eSIM خود را از یک گوشی قدیمی پیکسل به پیکسل 8 منتقل کنند و اکنون کاربران می‌توانند سیم کارت الکترونیکی  خود را از تلفن هوشمند موجود به گوشی سری گلکسی S24 سامسونگ انتقال دهند که این ویژگی را نشان می‌دهد.

اندروید پلیس گزارش می‌دهد که فرآیند راه‌اندازی برای گلکسی اس 24 اولترا شامل پیامی شده که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید سیم کارت خود را از دستگاه دیگری انتقال دهید یا خیر. از شما خواسته می‌شود قفل دستگاه موجود خود را باز کنید و آن را در کنار گوشی جدید قرار دهید، پس از آن یک پنجره بازشو در صفحه گوشی قدیمی برای شروع انتقال ظاهر می‌شود.

درست مانند راه‌اندازی یک eSIM جدید، باید یک کد QR را اسکن کنید تا کد موجود خود را از تلفن قدیمی‌تر به گوشی اندرویدی جدیدتر منتقل کنید. ویژگی انتقال سیم کارت شما باید نیاز به بازدید از یک پریز نزدیک را از بین ببرد و همان راحتی بیرون آوردن سیم کارت فیزیکی و قرار دادن آن در تلفن جدید را ارائه می‌دهد.

گوگل در زمان راه‌اندازی گوشی اندرویدی ویژگی انتقال eSIM را فعال می‌کند

سال گذشته، گوگل در MWC 2023 اعلام کرد که قابلیت انتقال eSIM‌ها را در بین دستگاه‌ها معرفی می‌کند، در حالی که به کاربران اجازه می‌دهد سیم کارت فیزیکی موجود خود را به eSIM تبدیل کنند. در حالی که این ویژگی پیشتر در سال گذشته زمانی که دارندگان پیکسل 8 در حال ارتقاء از یک تلفن قدیمی پیکسل بودند مشاهده شد، ظاهر آن در Galaxy S24 Ultra نشانه آن است که گوگل در حال گسترش این ویژگی به سایر OEM‌ها است.

با این حال، ویژگی انتقال eSIM موجود شما به تلفن دیگری در حال حاضر به طور گسترده در دسترس نیست. گزارش اندروید پلیس بیان می‌کند که این ویژگی در حال حاضر با پروفایل‌های سیم کارت T-Mobile کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا