گوشی موبایل

ظرفیت باتری سری آیفون 16 لو رفت

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون سری آیفون 16 منتشر شد و اکنون نوبت به اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری خانواده آیفون 16 رسیده که به تازگی دردسترس قرار گرفته است.

طبق اطلاعات فاش شده، سری آیفون 16 ممکن بوده طراحی باتری L شکل معرفی شده در سری آیفون 13 را برای برخی مدل‌ها حذف کند. در حالی که دلیل خاص این تغییر نامشخص است، می‌تواند به تغییرات چیدمان داخلی اشاره کند یا شاید راه را برای ویژگی‌های جدیدی که به فضای بیشتری نیاز دارند هموار کند.

گزارش حاکی از افزایش قابل توجه ظرفیت باتری در تمامی مدل‌ها است. شایعه شده که آیفون 16 استاندارد به باتری 3561 میلی آمپر ساعتی می‌رسد، در حالی که آیفون 16 پلاس ممکن است دارای باتری 4006 میلی آمپرساعتی باشد. مدل پرچمدار، آیفون 16 پرو مکس، می‌تواند یک باتری 4676 میلی آمپرساعتی را کسب نماید. جزئیات آیفون 16 پرو که انتظار می‌رود محبوب‌‌ترین مدل باشد، هنوز مشخص نشده است.

ظرفیت باتری سری آیفون 16 لو رفت

این اعداد گزارش شده نشان دهنده یک پیشرفت خوشایند نسبت به نسل فعلی است. آیفون 15 پایه در حال حاضر دارای باتری 3279 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که پرو مکس باتری 4352 میلی آمپر ساعتی دارد. اگر این افزایش ها دقیق باشد، می تواند به دستاوردهای قابل توجهی در زمان روشن شدن صفحه نمایش و تجربه کلی کاربر منجر شود.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این موارد هنوز درز هستند و همه چیز ممکن است قبل از عرضه رسمی تغییر کند. اپل می‌تواند تصمیم بگیرد که از طراحی L شکل استفاده کند، ظرفیت‌های گزارش‌شده را تغییر دهد یا ما را با سایر نوآوری‌های مرتبط با باتری غافلگیر کند. طبق اطلاعات فاش شده قبلی، انتظار می‌رود که سری آیفون 16 دست‌خوش یک بازطراحی بزرگ شود و به روند طراحی که با آیفون 11 پرو آغاز شده بود، پایان دهد. این طراحی مجدد تغییرات قابل توجهی از جمله تغییر لنزهای دوربین مورب به عمودی برای چیدمان دوربین عقب را به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا