گوشی موبایل

چگونه تبلیغات و اعلان‌های فروشگاه گلکسی سامسونگ را خاموش کنیم

How to turn off Samsung Galaxy Store ads and notifications

تقریباً هر تلفن اندرویدی دارای فروشگاه Google Play است که میلیون ها برنامه دارد. از سوی دیگر، فروشگاه گلکسی منحصرا برای گوشی های هوشمند سامسونگ طراحی شده است. این از رویکرد سامسونگ برای استفاده از نسخه One UI اندروید و ایجاد برنامه‌های خاص سامسونگ مانند Samsung Health و Samsung Pay بر اساس برنامه‌های اندروید استوک ناشی می‌شود.

این برنامه ها از طریق فروشگاه گلکسی به روز می شوند که به عنوان یک برنامه سیستمی قابل حذف نیستند. این راه‌اندازی به سامسونگ اجازه می‌دهد تا تبلیغات اسپم، صفحه نمایش درهم و اعلان‌ها را برای کاربران ارسال کند. این برنامه تشنه منابع، باتری، رم و فضای ذخیره سازی شما را تخلیه می کند. خط نقره ای این است که می توانید این اعلان های تبلیغاتی را بی صدا کنید یا برنامه را خاموش کنید.

چگونه اعلان‌های فروشگاه گلکسی را در تلفن یا تبلت خود خاموش کنیم

این رویکرد به شما امکان می‌دهد اعلان‌های مزاحم تبلیغات را فیلتر کنید و همچنان از به‌روزرسانی‌های مهم مطلع خواهید شد.

 

1. در صفحه اصلی یا کشوی برنامه خود به Galaxy Store بروید.

2. به گوشه پایین سمت راست بروید و روی دکمه Menu ضربه بزنید .

3. روی دکمه تنظیمات با نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

4. دریافت اخبار و پیشنهادات ویژه را خاموش کنید . این به شما اعلان هایی در مورد فروش و تبلیغات می دهد.

5. روی Notifications ضربه بزنید تا به تنظیمات کلی اندروید Galaxy Store بروید.

6. نمی توانید نوتیفیکیشن های فروشگاه گلکسی را خاموش کنید، اما می توانید Alerts را روی Silent تنظیم کنید تا شما را آزار ندهند.

7. روی دسته‌های اعلان ضربه بزنید .

خاموش کردن اعلان‌ها برای به‌روزرسانی‌های برنامه، به‌روزرسانی خودکار سرویس‌های اصلی را متوقف نمی‌کند، اگر این ویژگی را فعال کنید. Galaxy Store همچنان فعال است و از منابع گوشی شما برای به‌روزرسانی برنامه‌ها استفاده می‌کند.

turn-off-galaxy-store-ads

 

اگر واقعاً می‌خواهید کار با اعلان‌ها و تبلیغات فروشگاه گلکسی را تمام کنید، می‌توانید با استفاده از Android Debug Bridge (ADB) برنامه را حذف نصب کنید. ما حذف نصب Galaxy Store را توصیه نمی کنیم زیرا ممکن است به روز رسانی برنامه های نصب شده از طریق برنامه دشوار باشد و مشکلات دیگری ایجاد کند. اگر با ADB، دستورات ترمینال و اندروید آشنا هستید و می‌خواهید عواقب حذف نصب Galaxy Store را به خطر بیندازید، توضیح Android شما را در مراحل حذف نصب Galaxy Store راهنمایی می‌کند. ما ویدیوی زیر را جاسازی کرده‌ایم، اما ممکن است بخواهید روی آن کلیک کنید، زیرا ویدیوهای متعددی وجود دارد که در صورت گیر کردن می‌توانند به شما کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا