گوشی موبایل

گوشی Xiaomi 14 در رنگی رویایی معرفی شد

روز گذشته، شیائومی از اولین خودروی الکتریکی خود به نام SUV 7 رونمایی کرد. این خودرو در رنگ‌های آبی و سبز و رنگ‌های خاکستری معدنی عرضه می‌شود. علاوه بر این، برند همچنین نسخه‌های محدود رنگ سفارشی گوشیهای هوشمند پرچمدار شیائومی 14 و ساعت شیائومی S3 را معرفی کرد. رنگ‌های جدید هر دو دستگاه با خودرو SUV 7 شیائومی مطابقت دارد.

شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو هر دو در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز معرفی شدند. برای مطابقت با انواع رنگی شیائومی SUV 7، هر دو گوشی هوشمند پرچمدار اکنون در رنگ‌های آبی خلیجی و سبز زیتونی عرضه می‌شوند. شایان ذکر است که رنگ سبز زیتونی دارای سایه کمی متفاوت از گزینه استاندارد رنگ سبز است که در زمان عرضه معرفی شد. Xiaomi 14 دارای قاب میانی فلزی با رنگ مشکی و پنل عقب شیشه‌ای است.

گوشی Xiaomi 14 در رنگی رویایی معرفی شد

نسخه‌های رنگی نسخه محدود در شیائومی 14 و 14 پرو تنها با رم 16 گیگ+ 1 ترابایت حافظه داخلی هستند. اینها دارای برچسب قیمتی مشابه نسخه استاندارد خود هستند یعنی به ترتیب 4999 یوان و 5999 یوان. در همین حال، Xiaomi Watch S3 نسخه محدود تنها در نسخه eSIM ارائه می‌شود. گزینه رنگ آبی خلیج دارای یک قاب به رنگ فیروزه‌ای و یک بند مشکی با نوار فیروزه‌ای از وسط است. در همین حال، نوع سبز زیتونی دارای یک بند به همان رنگ و یک قاب مشکی است. مدل شیائومی Watch S3 نسخه محدود 100 یوان در مقایسه با نسخه استاندارد eSIM گران‌تر بوده و قیمت آن 1099 یوان است.

در دیگر خبرها سری 14 شیائومی در ماه اکتبر راهی بازار چین شد و با جدیدترین چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به فروش می‌رسند. گوشی‌های هوشمند همچنین با سیستم عامل HyperOS همراه بوده که سیستم عامل جدید جایگزین MIUI شیائومی به حساب می‌آید. اکنون یک منبع موثق به تاریخ عرضه جهانی و هندی Xiaomi 14 اشاره کرده است. گفته شده شیائومی در فوریه 2024 یعنی طی رویداد MWC 2024 عرضه این مدل را انجام خواهد داد و خبری از عرضه نسخه پرو نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا