گوشی موبایل

گلکسی M15 با باتری هیولا از راه می رسد

به گفته یک منبع موثق، سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی M15 است. انتظار می‌رود که این یک نسخه ریبرند شده از گلکسی A15 باشد. نسل فعلی گلکسی M14 همان گلکسی A14 است. با این حال، این مورد در مورد گوشی‌های سری M آینده صدق نخواهد کرد.

GalaxyClub اشاره می‌کند که گلکسی M15 دارای یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی A15 یک مدل کوچک‌تر باتری 5000 میلی آمپر‌ساعتی دارد.

در حال حاضر مطمئناً مشخص نیست که گوشی سری M دارای تراشه متفاوتی باشد یا خیر. اگر دستگاه دارای همان چیپست مدیاتک Dimensity 6100 Plus باشد، از نظر تئوری دستگاه باید استقامت بهتری نسبت به مدل سری A ارائه دهد. متأسفانه منبع هیچ چیز دیگری در مورد این گوشی آینده برای گفتن ندارد. ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده بیشتر در مورد آن بدانیم.

گلکسی M15 با باتری هیولا از راه می رسد

تا جایی که به گلکسی A15 مربوط می‌شود، این گوشی مانند سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ با قاب تخت و دوربین‌های تراز عمودی به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای یک طراحی «key island» است، یک پلت‌فرم ساختار برای دکمه‌های پاور و صدا. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با طراحی ناچ هم است. پنل دارای رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (FHD+)، نرخ رفرش 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت است.

از نظر نرم افزاری، این گوشی با One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می‌شود. تضمین شده که چهار نسل بروزرسانی اندروید و 5 سال بروزرسانی امنیتی را دریافت کند. این گوشی دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه در عقب است. این سیستم شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

دستگاه با تمام موارد ضروری مانند حسگر اثر انگشت جانبی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت MicroSD وارد بازار می‌شود. در نهایت، از شارژ سیمی 25 واتی پشتیبانی می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ چیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا