گوشی موبایل

ابزار تدوین تصویر گلکسی اس 24 مشابه پیکسل 8 است

انتظار می‌رود سری گلکسی اس 24 سامسونگ به‌زودی عرضه شود. قبل از انتشار شایعات، چندین افشا، رندر و جزئیات دیگر در مورد این گوشی‌ها در چند هفته گذشته به صورت آنلاین منتشر شده است.

این مجموعه به احتمال زیاد شامل گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا خواهد شد. چندین افشا حاکی از آن است که سری بعدی سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی زیادی را ارائه می‌کند، از جمله توانایی پاک کردن اشیا از یک ویدیو. اکنون، یک منبع اطلاعاتی برخی از مطالب بازاریابی را برای سری گلکسی اس 24 فاش کرده که ویژگی‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی بیشتری را فاش می‌کند.

طبق تصویری که Arsène Lupine (@MysteryLupin) در X به اشتراک گذاشته است، سری Galaxy S24 می‌تواند ویژگی‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی مشابه سری پیکسل 8 گوگل را ارائه دهد. تصویر بازاریابی نشان می‌دهد که سری گلکسی اس 24 قابلیتی به نام ویرایش تولیدی را ارائه می‌کند. این ویژگی ظاهراً می‌تواند اشیا را جابجا یا حذف کند و همچنین فضای خالی را با ویرایش های تولیدی پر کند.

با این حال، طبق گزارش‌ها، این ویژگی از کاربران می‌خواهد که به یک حساب کاربری سامسونگ وارد شوند و به اینترنت متصل شوند. هیچ اشاره‌ای به انحصاری بودن این ویژگی فقط برای عکس‌ها نشده است، که نشان می‌دهد همانطور که قبلاً اشاره شد ممکن است برای ویدیوها نیز در دسترس باشد.

ابزار تدوین تصویر گلکسی اس 24 مشابه پیکسل 8 است

سری پیکسل 8 گوگل دارای ویژگی مشابهی به نام ویرایشگر جادویی است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را جابجا، حذف و اضافه کنید. این ویژگی همچنین نیاز به اتصال به اینترنت دارد. گوشی‌های هوشمند پیکسل مدتی است که از ویژگی‌های هوش مصنوعی برخوردار بوده‌اند و برندهای دیگر اکنون در حال بازی کردن هستند. سری گلکسی اس 24 سامسونگ چندین ویژگی هوش مصنوعی دیگر را نیز ارائه خواهد کرد و با توجه به مطالب بازاریابی فاش شده، ویژگی ویرایش تولیدی در تمامی مدل‌های گلکسی اس 24 در دسترس خواهد بود.

تصویر فاش شده همچنین حاکی از ویژگی‌های دیگری مانند Live Translate است که اخیراً توسط سامسونگ معرفی شده است. این قابلیت می‌تواند تماس‌های تلفنی زنده را با کمک هوش مصنوعی ترجمه کند. گوشی‌های آینده ممکن است ویژگی Nightography Zoom را نیز دریافت کنند که گفته می‌شود بهبودهایی را در عکس‌های کم نور گرفته‌شده از دوربین تله‌فوتو روی گوشی به ارمغان می‌آورد.

شایعه شده است که سری گلکسی اس 24 سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه رونمایی خواهد شد اما هنوز اعلام رسمی صورت نگرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا