گوشی موبایلهوش مصنوعی

با ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 آشنا شوید

انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی اس 24 را در اوایل ژانویه 2024 معرفی کند و پرچم‌داران، معیاری را برای دیگر پرچم‌داران اندرویدی تعیین کنند . ما در حال حاضر ایده عادلانه ای از برگه مشخصات سه گوشی این سری داریم، اگرچه گزارش ها مدت ها حاکی از آن است که هوش مصنوعی نیز نقش مهمی در این تلفن های جدید بازی خواهد کرد. اکنون، به لطف یک فاش، ما با جزئیات بیشتری از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید که به سری گلکسی اس 24 می‌آیند، می‌دانیم!

افشاگر آرسن لوپین جزئیاتی را در مورد ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 منتشر کرده است که احتمالاً از فهرست خرده‌فروشی زودرس این گوشی‌ها به دست آمده است.

ai features of Galaxy S24

در اینجا ویژگی های هوش مصنوعی ذکر شده است:

ترجمه زنده: با ترجمه زنده مستقیماً از داخل برنامه تلفن سامسونگ به زبان های خارجی صحبت کنید.
ویرایش مولد: جابجایی یا حذف اشیا. فضای خالی را با Generative Edit پر کنید. نیاز به ورود به حساب کاربری سامسونگ و اتصال به اینترنت دارد.
افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که AI Live Translate قابلیتی برای تماس‌های تلفنی خواهد بود و در ابتدا از زبان انگلیسی و اسپانیایی و بعداً کره‌ای و ژاپنی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این ویژگی حتی زمانی که با یک کاربر غیرسامسونگ با تلفن صحبت می‌کنید در دسترس خواهد بود، بنابراین نیازی به داشتن Galaxy S24s در هر دو طرف مکالمه نیست.

ما همچنین شاهد نشت ویژگی ویرایش مولد بودیم. اطلاعات جدید در اینجا این است که به یک اتصال اینترنتی فعال و یک حساب سامسونگ نیاز دارد، که نشان می دهد سامسونگ از ابر برای پردازش استفاده می کند و کمتر به هوش مصنوعی روی دستگاه تکیه می کند.

در اینجا سایر ویژگی های برجسته ذکر شده است:

نسخه Galaxy S24 Ultra

Nightography Zoom: شب خود را با Nightography در Galaxy S24 Ultra روشن کنید. می خواهید نگاه دقیق تری داشته باشید؟ از فاصله دور زوم کنید، حتی در نور کم.

وضوح بالا: با دوربین 200 مگاپیکسلی پیشرو در صنعت، تمام جزئیات از لحظات ارزشمند زندگی را با رنگ طبیعی و واقعی به اشتراک بگذارید.

صفحه نمایش: با Galaxy S24 Ultra، جریان و بازی خود را به بهترین شکل ممکن برسانید. چه در حال تماشا، چه برنده یا حتی در حال نوشتن باشید، هر چه صفحه نمایش روشن تر و مسطح تر باشد، فضای بیشتری برای انجام کاری که دوست دارید به شما می دهد.

نسخه Galaxy S24 و Galaxy S24 Plus

Nightography Zoom: شب خود را به نور بیاورید. عکس های باورنکردنی در نور کم آسان شده است.

وضوح بالا: با دوربین 50 مگاپیکسلی، بیشترین لحظات ارزشمند زندگی را با رنگ طبیعی و واقعی به اشتراک بگذارید.

صفحه نمایش: همه چیز را با جزئیات خیره کننده در صفحه نمایش های بزرگتر و روشنتر Galaxy S24 و Galaxy S24 Plus مشاهده کنید. به عکس‌های خود در بیرون نگاه کنید، بدون اینکه چشمان خود را نگاه کنید یا به دنبال سایه باشید. به لطف Eye Comfort Shield، قبل از خواب با صفحه نمایش خود با روشنایی مناسب پایین بیایید. مهم نیست کجا هستید، آنچه را که دوست دارید به وضوح ببینید. در مقایسه با Galaxy S23 و Galaxy S23 Plus.

اینکه آیا هوش مصنوعی در این ویژگی‌ها نقشی ایفا خواهد کرد یا نه، مشخص نیست، اگرچه ما فکر می‌کنیم که اینها تنها نکات برجسته مشخصات هستند. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد سامسونگ Nightography Zoom را برای هر سه دستگاه بازاریابی می‌کند، اما Galaxy S24 Ultra به لطف راه‌اندازی زوم اپتیکال همه‌کاره‌تر برای زوم مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین تفاوت واژگان 200 مگاپیکسلی در مقابل 50 مگاپیکسل را برای دوربین های با وضوح بالا مشاهده می کنیم.

این نشت همچنین تأیید می کند که گلکسی اس 24 اولترا صفحه نمایش تخت خواهد داشت. همچنین اشاره می‌کند که S24 و S24 Plus نمایشگرهای بزرگ‌تر و روشن‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا