اجتماعی

۴۸ کتاب در کنگره ملی شهدای پایتخت رونمایی خواهد شد

استاندار تهران اعلام کرد که در بهمن ماه کنگره ملی شهدای پایتخت در تهران برگزار خواهد شد. در این کنگره، ۴۸ عنوان کتاب متعلق به موضوعاتی مانند دفاع مقدس، شهدا و تلاش‌های جانانه آنان در جبهه، رونمایی خواهد شد.

در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای پایتخت، علیرضا فخاری تاکید کرد که برنامه‌های این کنگره باید در سه مرحله، پیش از برگزاری کنگره، در حال اجرا و پس از آن برنامه‌ریزی شوند تا این مراسم عزیزانه راهی برای فرهنگ‌سازی در حوزه ایثار و شهادت شود.

او به اهمیت برنامه‌ها برای حفظ و تداوم شمیم شهدا در تهران اشاره کرد و اضافه کرد که برنامه‌ها به عنوان یک جریان نو و جدید برای ایجاد فضاهای مناسب و آماده‌سازی برای برگزاری این کنگره در نظر گرفته شود.

استاندار تهران نیز به ضرورت پیگیری مراحل اجرایی برنامه‌های کنگره، به صورت گام به گام تا حاصلخیزی بیشتر در جامعه تاکید کرد.

او با تاکید بر اثربخشی برنامه‌ها، خواستار انجام اقدامات مؤثر در کمیته‌های ۲۶ گانه پایتخت شد تا نتایج و عواقب مثبت آن‌ها بر تمامی افراد جامعه، به ویژه نسل جدید انقلاب، تأثیرگذار باشد.

فخاری همچنین اعلام کرد که ۴۸ عنوان کتاب ویژه شهدای تهران، بخصوص شهدای ملی، آماده رونمایی در کنگره ملی شهدای پایتخت می‌باشد.

این اقدام هدف دارد تا شهدای شجاع و پرافتخار این شهر را به یاد بیاوریم و ارزش‌ها و ایده‌آل‌های آن‌ها را برای نسل‌های آینده گسترش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا