اجتماعی

بی خانمانی در پایتخت انگلیس افزایش یافت

خوابگاه‌ها، محل‌های اسکان اضطراری یا سایر اقامتگاه‌های موقت پایتخت انگلیس میزبان حدود 170 هزار بی خانمان شد.

برآوردها نشان می‌دهد که میان هر ۵۰ شهروند لندن، یک نفر به دلیل بی‌خانمانی نیاز به اقامت در محل‌های اسکان اضطراری دارد.

با توجه به داده‌های مربوط به بی‌خانمان‌ها، گروه بین حزبی شورای لندن حدود ۱۷۰ هزار نفر از جمعیت پایتخت انگلیس در اماکن اسکان اضطراری، خوابگاه‌ها یا مکان‌های موقت زندگی می‌کنند و این تعداد در طول یک سال حدود ۱۷ هزار نفر افزایش یافته است.

آمار ارائه شده توسط این سازمان نشان می‌دهد که بیش از ۸۳ هزار کودک نیز بین افراد بی‌خانمان حضور دارند و افراد زیادی در خیابان‌ها به سر می‌برند.

با توجه به این داده‌ها، تعداد کودکانی که در اماکن اسکان اضطراری در لندن زندگی می‌کنند برابر با یک کودک در هر کلاس درس در این پایتخت است.

بی خانمانی در پایتخت انگلیس افزایش یافت

در یک دوره پنج ساله، تعداد افراد ساکن در اماکن اسکان موقت در پایتخت انگلیس به حدود ۵ هزار و ۴۰۰ نفر افزایش یافته است، اما با افزایش بزرگ ۱۷ هزار نفری در سال‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۳، این آمار در سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ کاهش یافته است.

شورای لندن هشدار می‌دهد که بحران بی‌خانمانی در لندن به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی و کمبود مسکن به طور فزاینده‌ای بی‌کنترل است.

محققان همچنین یافته‌اند که تعداد خانواده‌های لندنی که در اقامتگاه‌های نامناسب B&B قرار گرفته‌اند، افزایش زیادی داشته است و از ۷۸۲ درصد افزایش یافته و به ۱۴۶ هزار و ۲۸۷ خانواده رسیده است.

رقم کلی برای تعداد خانواده‌هایی که پس از از دست دادن خانه‌هایشان در B&B قرار گرفته‌اند، بین آوریل ۲۰۲۲ و آوریل ۲۰۲۳ بیش از دو برابر شده و از هزار و ۵۴۳ مورد به ۳ هزار و ۲۴۲ مورد رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا