اجتماعی

بیمه‌شدگان دارای بیماران خاص حمایت ویژه خواهند شد

مدیرکل درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی از حمایت ویژه تامین اجتماعی از بیمه‌شدگان دارای بیماران خاص خبر داد

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط مدیر سازمان تامین اجتماعی اینگونه بیان شده است که:به منظور ایجاد صندوق حمایتی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج و همچنین پیگیری اقدامات سازمان تامین اجتماعی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف خاص، لیست بیماری‌های خاص به‌عنوان موضوع اصلی این صندوق اعلام می‌شود.

همچنین از بیمه‌شدگان خواسته شده است که در صورت ابتلا به این بیماری‌ها، با مراجعه به سامانه پورتال معاونت درمان سازمان به آدرس darman.tamin.ir ، اطلاعات شخصی خود را تکمیل نموده و مدارک مرتبط با بیماری را بارگذاری نمایند

در رابطه با محاسبه و پرداخت مالی این تسهیلات، سهم دارو و خدمات بیمه‌شدگان مشمول این صندوق بر اساس قوانین موضوعه، پس از کسر سهم بیمه پایه و تکمیلی، به‌صورت متمرکز در سازمان بیمه سلامت ایران در نظر گرفته می‌شود. همچنین، خدمات مشمول بیماران خاص در حال حاضر شامل ۳۶۳۲ خدمت از جمله ویزیت، دارو، خدمات پاراکلینیکی و کار درمانی ویژه بیماران خاص و صعب‌العلاج است که تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی و صندوق حمایت از بیماران خاص صعب‌العلاج قرار دارد.

در صورتیکه به هر دلیلی بارگذاری مستندات مقدور نباشد، بیماران می‌توانند برای تشکیل پرونده به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مربوطه مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا