اجتماعی

ایام اربعین حسینی دو میلیون نفر از هموطنان از مرز خسروی تردد خواهند داشت!

مسئولیت ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی امسال بر عهده شهردار منطقه 22 تهران خواهد بود که وی عنوان کرد: یش بینی تردد دو میلیون نفر از پایانه مرزی خسروی در ایام اربعین حسینی را داریم

در طول بازدید از پایانه مرزی خسروی، ضا شرفی تصریح کرد: به دلیل اجرای تازه برای نخستین بار پذیرش ۲۴ ساعته تردد زائران در ایام اربعین حسینی در این پایانه، هر ده ثانیه یک زائر از هر گیت خروجی تردد می‌کند.

وی ادامه داد: در این پایانه، تعداد ۵۸ گیت و ۲۹ کاربر مشغول به کار هستند و با تلاش دست‌اندرکاران برگزاری اربعین حسینی، فرآیند نصب سایبان در این پایانه مرزی در حال اجراست و قرار است در چند روز آینده به اتمام برسد.

پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین حسینی، دو میلیون نفر از پایانه مرزی خسروی عبور کنند.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که سکوی آبخوری به میزان کافی در این پایانه موجود است و با توجه به برپایی ده‌ها موکب پذیرش، مشکلی در تامین آب شرب برای زائران در این پایانه وجود ندارد.

همچنین، شهردار منطقه۲۲ در ارتباط با بازدید از پایانه مرزی در محدوده کشور عراق افزود: از خوش‌بختی است که کشور عراق نیز خدمات به زائران اربعین حسینی را افزایش داده و طبق برنامه‌های انجام شده، جهادگران این منطقه برخی از فعالیت‌های خود را در پایانه مرزی عراق انجام می‌دهند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا