اجتماعی

پایان عمر خانه های دودی در محله شوش تهران

با توجه به اطلاعات موجود، خبری مبنی بر تخریب و بهسازی خانه‌های دودی محله شوش توسط عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور عوامل شهرداری منطقه ۱۵ منتشر نشده است.

بنا به اطلاعات ارائه شده، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی، اعلام کرده که در حین بازدید از مناطق، ۳۷ خانه دودی (در این خانه‌ها افراد مواد مخدر استعمال می‌کنند) در محله شوش تهران شناسایی شده است.

شهرداری منطقه ۱۵ پس از گزارش ارائه شده در صحن شورا، تأیید کرده و با حکم قضایی برخی از این خانه‌ها را مهروموم و تخریب کرده است. همچنین تعدادی دیگر از خانه‌های دودی نیز در دست تخریب و مهروموم قرار دارند.

ناصر امانی همچنین اشاره کرده که مسئله خانه‌های دودی جزء مسائل اجتماعی در مناطق مرکزی و جنوبی تهران است و شهرداری منطقه ۱۵ عمل خوبی در این زمینه انجام داده است. او همچنین به وجود خانه‌های پلاک قرمز در محلاتی مانند هرندی اشاره کرده که محل تردد معتادان بوده و اقدامات مرتبط با این خانه‌ها نیز صورت گرفته است.

تاکید ناصر امانی و سایر اعضای شورای اسلامی شهر تهران بر روی مسائل اجتماعی و ایمنی شهروندان نشان از توجه و نظارت برنامه‌ها و طرح‌های شهری به منظور بهبود و بهسازی مناطق مختلف تهران دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا