اجتماعی

موکب های زیست محیطی در مسیر پیاده روی اربعین برپا شد

به گفته مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، ستاد اربعین اداره کل حفاظت محیط زیست استان در مسیر پیاده‌روی اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، افتخار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را خواهد داشت

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی اعلام کرد که ستاد اربعین در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تشکیل شده است و با هدف اشاعه فرهنگ زیست محیطی و به شعار “هر زائر یک محیطبان”، افتخار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر در استان آذربایجان غربی را با برپایی موکب زیست محیطی خواهد داشت.

او افزود که برپایی این موکب به همکاری سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی و اعضای تعدادی از خانه‌های محیط زیست استان در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر صورت می‌گیرد.

سعید شهند همچنین یادآور شد که از سال گذشته مرز تمرچین در آذربایجان غربی برای تردد زائران اربعین بازگشایی شده و به منظور معرفی این منطقه و امکانات ویژه آن، همایشی در استان برگزار شد تا مسئولین موکب‌ها از نزدیک در جریان ظرفیت‌های موجود قرار گیرند و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند. همایش مذکور در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد ماه در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور وزیر کشور برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا