اجتماعی

آیا مدارس و اداره های پایتخت برای اول مهر شناور می شوند؟

مدیر کل حمل و نقل: با اجرای سیاست شناورسازی ساعت کار اداره‌ها و مدارس در مهر ماه سال گذشته، توانستیم ترافیک را تا ۱۵ درصد کاهش دهیم.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران اعلام کرد که طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و اداره‌ها در مهر سال گذشته با موفقیت همراه بوده است. بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک نشان داده که با اجرای این طرح، تا ۱۵ درصد کاهش ترافیک در شهر تهران رخ داده است.

مهدی گلشنی، سرپرست سازمان حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران، افزود که برای مهر ماه سال جاری هم پیشنهاد شناورسازی ساعت کار مدارس و اداره‌ها داده شده است و انجام بررسی‌های تخصصی در نهادهای مسئول برای این طرح ضروری است.

وی اظهار کرد که در دستور کار نیز بازسازی و نوسازی پله‌برقی‌ها، قطارهای مترو، و آمادگی اتوبوسرانی و تاکسیرانی قرار دارد و از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر اجرای این فعالیت‌ها برنامه‌ریزی شده است تا مدیریت بهتر ترافیک در شهر تهران را تضمین کنند.

در این بخش، ۴۰۰ اتوبوس بازسازی شده جهت افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد و همچنین چند رام قطار دیگر نیز تا پایان شهریور بازسازی و به ناوگان اضافه می‌شوند.

در جهت رفع نقص ها و بهبود نماد های ترافیکی، نقض همه پله‌های برقی تا اول هر ماه برطرف شده و در ۲۲ منطقه مختلف نیز اقدامات موثری انجام شده است و این تلاش‌ها در آینده نیز ادامه خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا