اجتماعی

سمپاد برای استعداد های درخشان رایگان شد

بر اساس اعلام رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اگرچه اعتبار لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان سمپاد که جزو دهک های درآمدی یک تا چهار هستند، هنوز در اختیار این سازمان قرار نگرفته است، اما این دانش آموزان ثبت نام شده اند.

مدارس سمپاد شبکه ای از مدارس خصوصی در ایران هستند که با هدف ارائه آموزش با کیفیت بالا به دانش آموزان تاسیس شده اند. این مدارس با توجه به استفاده از روش های نوین آموزشی، فناوری و تجهیزات پیشرفته، برنامه های آموزشی جامع و کارآمد، محیط مناسب و اساتید مجرب، به دانش آموزان کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن آماده شوند و در آینده به موفقیت های بزرگی دست یابند. .

مدارس سمپاد بابت ارائه خدمات آموزشی نیمی از شهریه مدارس غیرانتفاعی مطرح در همان محدوده شهر را دریافت می کنند و از این پس با توجه به مصوبه مذکور نباید از این دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس سمپاد هزینه ای دریافت شود.

با توجه به اظهارات وزیر آموزش و پرورش، با وجود اینکه پولی برای انجام این کار وجود نداشت، تصمیم بر این شد که تمام هزینه ها با دولت باشد و در واقع این هدیه ویژه رئیس جمهور به این دانش آموزان است.

اما به گفته رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اگرچه هنوز اعتبارات لازم برای این امر به این سازمان داده نشده است، اما این شرط به مدارس توضیح داده شده تا مانع ثبت نام دانش آموزان نشوند. از کلاس 1 تا 4

الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: به همه مدارس اعلام کرده ایم که بدون دریافت وجه از پایه اول تا چهارم از این کودکان ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: هنوز آن اعتبار به ما داده نشده است اما نباید مشکلی برای بچه ها ایجاد شود. اگر شايد دانش آموزي باشد كه جزو چهار دهك اول بوده ولي به مدرسه مراجعه كرده و براي ثبت نام با او همكاري نكرده است. به ستاد سمپاد مراجعه کنید یا تماس بگیرید تا این موضوع را پیگیری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا