تکنولوژی

نسخه دراگون ادیشن هدفون ایرپادز پرو معرفی شد

اپل نسخه ویژه سال ایرپادز پرو را در کشورهای مختلف آسیایی عرضه می‌کند. این اولین باری نیست که غول فناوری کوپرتینویی نسخه محدود AirPods Pro را عرضه می‌کند. علاوه بر این، اپل همچنین تبلیغات سال نو چینی را با ارائه تخفیف در برخی از محصولات کلیدی اجرا می‌کند.

همانطور که توسط MacRumors مشاهده شد، نسخه ویژه ایرپادز پرو در فروشگاه آنلاین اپل در چین، هنگ کنگ، تایوان، سنگاپور، ویتنام و ماکائو در دسترس است. آنها همچنین در کره جنوبی عرضه خواهد شد که در آن سال اژدهای آبی است. این هدفون TWS دارای حکاکی اژدها بر روی کیس شارژ و ذخیره‌سازی USB-C است. البته نسخه ویژه دارای یک اژدهای قرمز روی باکس خرده فروشی هم است.

جدا از تغییرات جزئی، AirPods Pro همان طراحی و مشخصات صوتی و همچنین قیمت نسخه استاندارد را حفظ کرد. در همین حال، اپل چین نیز از 18 ژانویه تا 21 ژانویه بر روی محصولات مختلف تخفیف دارد. مشتریان می توانند تا 500 یوان (70 دلار) و 800 یوان (112 دلار) در سری آیفون 15 و مک بوک ایر 15 اینچی ذخیره پول داشته باشند. غول فناوری مستقر در کوپرتینو معمولاً فروش‌های تبلیغاتی را در چین از طریق کانال‌های رسمی خود انجام می‌دهد و در مقابل آن را به نمایندگی‌های مجاز واگذار می‌کند.

نسخه دراگون ادیشن هدفون ایرپادز پرو معرفی شد

همچنین تصویر زمینه سال اژدها برای آیفون، آی پد و مک در وب سایت اپل در هنگ کنگ موجود است. اپل در تلاش بوده هر سال نسخه ویژه‌ای از محصولات خود را برای سال نو چینی در نظر می‌گیرد. این برند سعی داشته مدل‌های متنوعی را تدارک بیند تا بتواند نظر مخاطب را جلب سازد. این کمپانی همیشه مدل‌ محدودی را برای طرفداران تدارک می‌بیند.

محصول جدید تنها راهی بازارهای آسیایی خواهد شد و پیدا نیست چه زمانی باید آن را در سایر مناطق هم شاهد بود. احتمال دارد بزودی مدل‌های محدود بیشتری را شاهد باشیم و انتظار رفته بزودی شاهد بازارهای دیگری هم باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا